Kirjasto 2012 -teos ruotii asiakaslähtöisyyttä

Asiakaslähtöisyydestä keskustellaan runsaasti, mutta onko sitä ja missä? Päivi Almgrenin ja Päivi Jokitalon toimittamassa Kirjasto 2012 -kirjassa kirjastoalan asiantuntijat pohtivat artikkeleissaan asiakaslähtöisyyden tärkeimpiä kysymyksiä: Millaisia työkaluja kirjastoammattilainen voi käyttää asiakkuuden äärellä? Miten vuorovaikutusta kirjaston käyttäjien kanssa voi syventää ja miten saavuttaa ei-käyttäjiä? Kenen asialla nykyiset kirjastojen asiakkuudesta ponnistavat kehitystrendit lopulta ovat? Toimittajat esittelivät uutuusteostaan Helsingin kirjamessujen yhteydessä pidetyssä kirjan julkistamistilaisuudessa.

Toimittaja: Riitta Taarasti
Kuvaus ja editointi: Tuomas Lipponen
Kuvauspäivä: 27.10.2011

Jakaminen ja upotuskoodi

Videon oikean yläkulman -kuvakkeesta löydät painikkeet videon jakamiseen sekä embed-koodin . Kun kopiot ja liität koodin sivuillesi, saat videon näkymään siellä.
Lisätietoja
CC BY-NC-S

Ohjelma kartalla

Tagit

Kommentoi