Kirjasto 2012 -teos ruotii asiakaslähtöisyyttä

Asiakaslähtöisyydestä keskustellaan runsaasti, mutta onko sitä ja missä? Päivi Almgrenin ja Päivi Jokitalon toimittamassa Kirjasto 2012 -kirjassa kirjastoalan asiantuntijat pohtivat artikkeleissaan asiakaslähtöisyyden tärkeimpiä kysymyksiä: Millaisia työkaluja kirjastoammattilainen voi käyttää asiakkuuden äärellä? Miten vuorovaikutusta kirjaston käyttäjien kanssa voi syventää ja miten saavuttaa ei-käyttäjiä? Kenen asialla nykyiset kirjastojen asiakkuudesta ponnistavat kehitystrendit lopulta ovat? Toimittajat esittelivät uutuusteostaan Helsingin kirjamessujen yhteydessä pidetyssä kirjan julkistamistilaisuudessa.

Toimittaja: Riitta Taarasti
Kuvaus ja editointi: Tuomas Lipponen
Kuvauspäivä: 27.10.2011

Tagit

Voit vapaasti jakaa, upottaa ja näyttää Kirjastokaistan ohjelmia. Ohjelmia saa käyttää Creative Commons -lisenssillä CC BY-NC-SA.

Kommentoi