Asiakaslähtöisyydestä keskustellaan runsaasti, mutta onko sitä ja missä? Päivi Almgrenin ja Päivi Jokitalon toimittamassa Kirjasto 2012 -kirjassa kirjastoalan asiantuntijat pohtivat artikkeleissaan asiakaslähtöisyyden tärkeimpiä kysymyksiä: Millaisia työkaluja kirjastoammattilainen voi käyttää asiakkuuden äärellä? Miten vuorovaikutusta kirjaston käyttäjien kanssa voi syventää ja miten saavuttaa ei-käyttäjiä? Kenen asialla nykyiset kirjastojen asiakkuudesta ponnistavat kehitystrendit lopulta ovat? Toimittajat esittelivät uutuusteostaan Helsingin kirjamessujen yhteydessä pidetyssä kirjan julkistamistilaisuudessa.
Toimittaja: Riitta Taarasti
Kuvaus ja editointi: Tuomas Lipponen
Kuvauspäivä: 27.10.2011