Hanna Kortström: Asiakaskokemuksen kehittäminen – kuluttajakäyttäytymisen muutoksen ajureita ja asiakkaiden äänen kuulemista

CC-painikkeen ollessa näkyvissä, voit valita itse tekstityksen.

Väitöskirjatutkija, kehittämispäällikkö Hanna Kortström Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta pitää esityksen ”Asiakaskokemuksen kehittäminen – kuluttajakäyttäytymisen muutoksen ajureita ja asiakkaiden äänen kuulemista”. Esitys on osa AVI Kirjastotoimen 12.10.2022 järjestämää ”Kirjastojen muuttuva toimintaympäristö” -webinaaria. Esityksen jälkeen tilaisuuden juontaja, ylitarkastaja Marko Ojala Etelä-Suomen aluehallintovirastosta keskustelee ja purkaa chatin kautta tulleita kysymyksiä Hanna Kortströmin kanssa.

Jatkuva muutos on haasteellinen ja jopa pelottava ilmiö kaikille meistä. Se luo epävarmuutta ja epätietoisuutta. Menestyviä organisaatioita yhdistää se, että ne ovat pystyneet sopeutumaan muutokseen ja jopa ennakoimaan sitä luoden uusia trendejä. Uudet palvelutuotteet haastavat myös muut mukaan uudistumaan, sillä ne luovat asiakkaille odotuksia.

Avi Kirjastotoimen järjestämässä Kirjastojen muuttuva toimintaympäristö -koulutuksessa käsitellään näkökulmia muutokseen yleisellä sekä kuluttajakäyttäytymisen tasolla, pohditaan asiakaskokemusta ja muutoksen näkymistä kirjastoalan tiedonlähteissä. Koulutuksen tavoitteena on herättää keskustelua kirjastokentällä muutoksesta, siihen suhtautumisesta ja sen vaikutuksista kirjastojen toimintaan.

Lisätiedot:
Kirjastojen muuttuva toimintaympäristö -webinaarin kaikki esitykset
Hanna Kortström Helsingin yliopiston sivuilla
THL:n verkkosivut

Stream: Mikko Helander ja Joonas Nevalainen
Tuottaja: Riitta Taarasti
Tuotanto: Kirjastokaista, 2022

Jakaminen ja upotuskoodi

Videon oikean yläkulman -kuvakkeesta löydät painikkeet videon jakamiseen sekä embed-koodin . Kun kopiot ja liität koodin sivuillesi, saat videon näkymään siellä.
Lisätietoja
CC BY-NC-S

Tagit

Kommentoi