Asiakaslähtöisyyttä Töölön kirjaston perusparannushankkeessa

Juuri julkaistun Kirjasto 2012 -teoksen artikkeleissa esitellään esimerkkejä asiakaslähtöisyydestä kirjastoissa. Lähdimme kirjan innoittamana mukaan Töölön kirjaston peruskunnostuksesta järjestettyyn asukasiltaan. Töölön kirjasto ja Töölö-Seura järjestivät yhdessä kirjaston peruskunnostuksen koskevan avoimen asukasillan, jossa alueen asukkaat pääsivät keskustelemaan toiveistaan ja ideoistaan sekä tapaamaan suunnittelijoita. Videossa kommentit asukasillasta sekä asiakkaiden kuulemisesta antavat Töölön kirjaston kirjastonjohtaja Anne Ala-Honkola, Töölön kirjaston asiakas Benny Tulirinta sekä perusparannuksen pääsuunnittelija, arkkitehti Tapani Mustonen.

Lisätietoja:
Töölön kirjaston kotisivut
Tietoa Kirjasto 2012 -teoksesta

Toimittaja: Riitta Taarasti
Kuvaus ja editointi: Tuomas Lipponen
Kuvauspäivä: 1.11.2011

Jakaminen ja upotuskoodi

Videon oikean yläkulman -kuvakkeesta löydät painikkeet videon jakamiseen sekä embed-koodin . Kun kopiot ja liität koodin sivuillesi, saat videon näkymään siellä.
Lisätietoja
CC BY-NC-S

Ohjelma kartalla

Tagit

Kommentoi