Annastiina Louhisalmi: E-kirjaston ajankohtaiset kuulumiset

Palvelupäällikkö Annastiina Louhisalmi Kansalliskirjastosta pitää esityksen ”E-kirjaston ajankohtaiset kuulumiset” E-kirjastopäivässä, joka järjestettiin 23.10.2024 Helsingin keskustakirjasto Oodin Maijansalissa. Louhisalmi esittelee myös uuden ohjausryhmän ja työryhmien esittely.

Kirjastojen työntekijöille suunnatussa E-kirjastopäivässä kuultiin E-kirjaston ajankohtaisia kuulumisia sekä vierailevien luennoitsijoiden näkemyksiä kirja-alan tulevaisuudesta ja kirjastojen e-lainauspalvelujen mahdollisuuksista.

E-kirjasto on kuntien yhteinen palvelu, josta voit lainata e-kirjoja, äänikirjoja ja digilehtiä. Palvelun tuottaa Kansalliskirjasto yhteistyössä yleisten kirjastojen kanssa.

E-kirjastopäivän kaikki suomenkieliset esitykset
Mikkel Christoffersenin englanninkielinen esitys E-kirjastopäivässä