Risto Turun pääkirjastossa: Kirjasto x Utopia

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Laulaja-lauluntekijä Risto esiintyi Turun pääkirjaston musiikkiosastolla 27.9.2024. Risto Ylihärsilä tunnetaan Risto-yhtyeen keulakuvana. Tilaisuuden aluksi Musiikkikirjastot.fi:n toimittaja Tuomas Pelttari haastatteli Ristoa, jonka jälkeen Risto esitti muutamia kappaleen ennen illan keikkaa Utopia Clubilla. Kirjaston tapahtuma oli maksuton ja avoin kaikille ja se oli seurattavissa myös striiminä.

Turun kaupunginkirjasto järjestää haastatteluja ja konsertteja yhdessä Kulttuurin kärkihankkeen sekä Utopia Clubin kanssa. ”Utopia x kirjasto -yhteistyö: Risto” Turun pääkirjastossa oli mukana myös Alt Agency.

Tämä video on tuotu Kirjastokaistalle Turun kaupunginkirjaston YouTube-kanavalta.

Striimi: Grassmark
Tuotanto: Turun kaupunginkirjasto, Utopia Clubi ja Kulttuurin kärkihanke, 2024