10? kirjastosta – Lola Odusoga

Juontajana, mallina sekä tv-alan töistä tunnettu Lola Odusoga saa vastattavakseen keveitä ja kiperiä kysymyksiä kirjastosta. Onko sinulla kirjastokortti? Jätätkö kirjoja kesken? Lola Odusoga on vieraillut kirjastossa myös lastenkirjailijana ”Lolan suuri salaisuus” -kirjansa tiimoilta. Niinpä kysyimme onko kirjasto ollut Lolalle lastenkirjan kirjoittajana hyvä esiintymispaikka. Muun muassa nämä paljastuvat Tekstin talolla Helsingissä kuvatussa videosta.

Katso myös:
10? kirjastosta -sarjan kaikki osat
Lola Odusogan sivut

Löydät videon myös muista Kirjastokaistan kanavista:
10? kirjastosta – sarjan kaikki osat Kirjastokaistan Facebookissa
Instagram-video
YouTube-video

Kuvaus: Mikko Helander ja Joonas Nevalainen
Editointi: Joonas Nevalainen
Grafiikat: Mikko Helander
Tuottaja ja toimittaja: Riitta Taarasti
Musiikki: Music from Storyblocks.com (Overtime – instrumental version by Humans Win, formerly Lance Conrad)